RE: [MISC] Regnskabsprogram til linux

>hvem har snakket om en regnskabsfyr(inde)? jeg var bare udvikler, og
>folk der har brug for de udokumenterede funktioner har ofte en som mig.

Jamen så er det da en skam at vi kun har dig, :) det er nu en fryklig
masse sofware som du skal læses igemmen...

>Nu er det ikke alle steder det tager 2 år, og hvorfor kigge koden
>igennem når først man er blevet skolet i alle de udokumenterede
>funktioner - Du tror da ikke at de supportere der tager 1000kr+/timen er
>dem der har udviklet programmerne. Nææe de har såmænd bare fået
>undervisning af dem der ved mest om programmet, nemlig dem der har
>siddet med koden imellem hænderne.

Hvad tager du så selv, jeg personlig tager så maget som bugetet kan holde
til, man skal jo have penge til nye dimeser og en god vin ik'

Det lader til at du ikke wil have noget løn, hvad med at arbejde for
mig ? jeg vil da gerne give hvad du gerne vil have ?

Kun hvis der ligger en ref. liste,

>Tjaa.....

Hvis du mener at det er nogle viktige kunder du har bixet sammen lad os dog
hører hvem, hvem ved de kunne have bruge for noget support :)

Jeg sysnes generalt at Opensourec "folk" taler merer om at gører ting
eller det kunne værer godt, hvad med at få de små finger ud, og gører
noget ? eller det er måske forbeholdt de storer slemme drenge der tager
for meget for suport, og sætter pris på en god vin og cubansk cigar.

Jasper

JOW