Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

Michael wrote:
[snip]
> Så nu mener du ligefrem at en alm. Regnskabsfyr/fyrinde ville sætte sig til
> at læse 2 millioner linier sourcecode igennem for at finde en eller anden
> udokumenteret funktion? Tror du seriøst på de overhovedet har evnerne?

hvem har snakket om en regnskabsfyr(inde)? jeg var bare udvikler, og
folk der har brug for de udokumenterede funktioner har ofte en som mig.

> Ja, forudsat at man vil bruge 2 år på at uddanne sin supporter fordi han
> skal læse koden igennem først. Forøvrigt har 99% af dem sikkert ikke evnen
> til at læse kode.

Nu er det ikke alle steder det tager 2 år, og hvorfor kigge koden
igennem når først man er blevet skolet i alle de udokumenterede
funktioner - Du tror da ikke at de supportere der tager 1000kr+/timen er
dem der har udviklet programmerne. Nææe de har såmænd bare fået
undervisning af dem der ved mest om programmet, nemlig dem der har
siddet med koden imellem hænderne.

Tjaa.....

MVH
Kim
--
I am the mother of all things, and all things should wear a sweater.