Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram

----- Original Message -----
From: "Frank Damgaard" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Tuesday, November 21, 2000 8:43 AM
Subject: Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram

> Også hvad jeg mener der er behov for .
> Så kan man altid senere udvide.
> Det er næsten det mit gamle cp/m program laver,
> og det burde være muligt at lave på en weekend eller to
> (så skal jeg blot lige finde en ledig weekend...)

De ting i siger er krav til et regnskbasprogram kan gøres med et regneark.

For at andre virksomheder skal få øjnene op for open-source som i gerne vil,
så skal der også laves produkter som kan konkurere med de andre produkter på
markedet. Og de andre closed source produkter er altså for længe siden
kommet forbi det udbud af funktioner og tilbyder en del mere.

- Michael