Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram

----- Original Message -----
From: "Claus Sørensen" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Tuesday, November 21, 2000 7:25 AM
Subject: Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram

>Det ved jeg egentlig ikke, men er det da så vigtigt, at man ikke behøver at
>udskrive de regnskabsmæssige kildedata?

Ja det er. Det er fint for enkeltmands firmaet, men når firmaet begynder at
have ansat flere folk til at styre regnskab, så hjælper det ikke at de skal
konstant udskrive en lind strøm af 500 stykker A4 som de skal bladrer frem
og tilbage i.
Det holder bare ikke.

Men jeg er egentligt interesseret i hvem der skal godkende et sådant system?

- Michael