Re: [MISC] Forslag til regnskabsprogram

Fra: Michael <sslug@sslug>

>From: "Claus Sørensen" <sslug@sslug>

>Hvorfor skulle det være svæere at få det godkendt fordi det er open-source?

Fordi man som bruger har mulighed for at ændre i programmet, hvilket du
ikke har med almindelige lukkede systemer.

>Hvem er ansvarlig for at godkende det?

Det ved jeg egentlig ikke, men er det da så vigtigt, at man ikke behøver at
udskrive de regnskabsmæssige kildedata?

De herligste hilsner

Claus Sørensen              P L O M U S
Projektkoordinator       ------------------        Tlf:      21 27 62 45