Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

Admin PwC Cambodia wrote:
[snip]
> Og det er noget du gerne vil gører biliger, siste gang jeg skrev en
> regning ud i danmark, var det 2500 ex moms pr. time, det er klart at
> hvis man har sit eget firma er det en del sjover, men jeg mener nu
> at generalt er løn for nogle af de ting vi gør for billigt.

Jeg mener ikke at nogen kan være så vigtig at han er 2500kr/t værd -
slet ikke hvis man først har betalt for at få den software man skal
bruge support til...havde jeg fået softwaren gratis (Free software) så
var det måske noget helt andet. Problemet er ofte at programmet er
clesed source, og derfor er det kun en meget lille folkeskare der kan
give support til det. Dette mener jeg er nøjagtigt det samme som at tage
patent på noget software, bare fordi man fik ideen først - og da min
holdning til SW-patenter er som den SSLUG kæmper for, så er dette ikke
rigtigt i mine øjne.

> Du har måske ret, men der er mange ting der kan gøres beder, det er ikke
> noget problem, men der skal værer nogle der betaler for det, vi kan jo
> ikke leve af at spise Opensource, eller give hvores arbejde væk fordi
> werden bliver beder.

jeg har talt med flere firmaer der ville finansiere mine projekter
såfrem det var noget der kunne hjælpe dem i deres hverdag (det var sådan
Intranet systemet blev finansieret, og jeg føler mig alt andet end
underbetalt for dette).

> Sover du ikke nu ?? jeg mener da det endog meget tidligt i danmark nu ?

vi er nogen der bare arbejder bedst om natten. Desuden har jeg et lille
projekt der gerne skulle være klar til fremvisning i morgen middag.

MVH
Kim

--
"Send lawyers, guns and money..."