RE: [MISC] Regnskabsprogram til linux

>Jeg har været med i udviklingen af et Intranet system der arbejde sammen
>med Navision regnskabsprogrammet, og af de firmaer der idag kører dette
>system, der vil 4 ud af 5 gerne gå over til et nyt system hvis de fandt
>et bedre...begrundelse: tjaa konsulenthjælp til knapt. 850kr/t samt dyre
>Licenser.

Og det er noget du gerne vil gører biliger, siste gang jeg skrev en
regning ud i danmark, var det 2500 ex moms pr. time, det er klart at
hvis man har sit eget firma er det en del sjover, men jeg mener nu
at generalt er løn for nogle af de ting vi gør for billigt.

>Her ville et Opensource system gøre det hele meget billigere, og
>samtidig ville vi uden vidre kunne lave det hele meget mere kompatibelt
>end de navision makroer vi bruger lige nu.

Du har måske ret, men der er mange ting der kan gøres beder, det er ikke
noget problem, men der skal værer nogle der betaler for det, vi kan jo
ikke leve af at spise Opensource, eller give hvores arbejde væk fordi
werden bliver beder.

Sover du ikke nu ?? jeg mener da det endog meget tidligt i danmark nu ?

JOW