Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

Admin PwC Cambodia wrote:

> Ja, og du er måske den der vil arbejde for laver løn ?
> tror du selv at det en en god ide at får billigere konsulenter
>
> personbligt vil jeg ikke gå ned i løn, den er allrede for
> lav

Jeg har været med i udviklingen af et Intranet system der arbejde sammen
med Navision regnskabsprogrammet, og af de firmaer der idag kører dette
system, der vil 4 ud af 5 gerne gå over til et nyt system hvis de fandt
et bedre...begrundelse: tjaa konsulenthjælp til knapt. 850kr/t samt dyre
Licenser.
Her ville et Opensource system gøre det hele meget billigere, og
samtidig ville vi uden vidre kunne lave det hele meget mere kompatibelt
end de navision makroer vi bruger lige nu.

MVH
sslug@sslug

--
Mirrors should reflect a little before throwing back images.
-- Jean Cocteau