RE: [MISC] Regnskabsprogram til linux

>simlhen
>snuppe
>trails
>
>For at sige det som det er: Du har efter min mening totalt misforstået
>Open
>Software. Det gør det tværtimod _sværere_ at lave spooky moduler, da
>brugerne principielt kan kontrollere sourcen.

Ja, Ja Bruger, nomalt er bruger nogle der ringer og siger at computeren
har virus og er død, og når man så tager sig sammen ok kikker på det
har nogle bruget strøm stikket til at støvsuge, jeg tror nu, at der
er en del "IT" som stadig ikke har mødt en bruger.

Personlig vil jeg nok kunne få 3 udaf 150 af mine til at kunne scanne
floppydisk for vira, eller formaterer en F.disk uden at lave lort i
det.

Og det er dem du vil have til at læse soces code ?? lad mig grine
enten er alle dine bruger PhD'er eller også har du aldrig mødt en ?

Factum er at der er altid en eller en der kender en, som med stor
lethed kan bikse et modul sammen, og så er fanden løs, eller er
iden at man skal kike koden igemmen inden man starter arbejdet
hver dag ?

Jasper