Sv: [MISC] Regnskabsprogram til linux

----- Original Message -----
From: Anders Melchiorsen <sslug@sslug>
Newsgroups: sslug.misc
To: <sslug@sslug>
Sent: Monday, November 20, 2000 11:21 AM
Subject: Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

> "It is perfect, as perfect as human beings have achieved. Consider
> these stats: the last three versions of the program - each 420,000
> lines long-had just one error each. The last 11 versions of this
> software had a total of 17 errors. Commercial programs of equivalent
> complexity would have 5,000 errors."

Sikkert!!!

Men på den skole jeg går på har de lige skiftet regnskabs program ))-´: ( jeg havde lige lært det andet )

men de fik selve bruger programmet gratis, men måtte slippe 150.000 for serveren og oveni en konsulent løn på 1400kr/t til opsætning af serveren

med dette mener jeg:
problemet er vel ikke at skrive et linux regnskabs program, men at få folk til at skifte til det! og samtidig have mange folk der vil ydekonsulent bistand til programmet,

så er det vel lige meget hvilken platform det køre på

så før man skal skrive sådan et program skal man være sikker på at alt det software en virksomhed skal bruge findes til linux og serveren,
faktisk mangler der ikke meget vi har: office, en god GUI, en internet browser, m.m.

men for at komme tilbage til problemet få uddannet nogle billigere konsulenter end der er til Concorde, Axate, MBKS etc...
så har man et fandens godt argument

Med Venlig Hilsen
Christian Precht Jensen