Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

> Helt klart. Huller opstår i begge programmer. Det er bare det at sige at
> fordi man KAN gennemlæse koden for fejl så er det de færeste der kan og
det
> er en næsten umulig opgave. Så det er ikke realistisk.

Problemstillingen i et regnskabsprogram er noget anderledes. Her vil det
være mere end kritisk, hvis en kreativ bogholder kan lave fusk i programmet,
og hvem skulle kunne se det i sourcen?
Det vil udvide revisionen til at omfatte programmet og alt hvad der måtte
eksistere på maskinen.
Open Source du'r efter min mening simpelthen ikke til et program af den art,
hvis programmet skal bruges i et regnskabspligtigt firma. Til hjemmebrug kan
det naturligvis være fint nok.

mvh
E. Sjørlund