Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

> Det er og bliver en gammel skrøne det der.
> Den salgslinie med at det gør det svæere at lave fusk i programmer, og
at
> det gør det lettere at finde sikkerhedshuller er en salgslinie der
lyder
> godt overfor direktøren af et stort firma måske, men i realiteten er
det
> ubrugligt.

Jeg synes du bør have nogle beviser for at udtale dig så skråsikkert.
Har du det?

> Jeg tror ikke at hverken du eller mange andre herinde gennemlæser
20.000
> linier kode til et program for at se om der er huller i det, eller
nogle
> fuskede funktioner. Og 99% af alle folk har ikke evnerne til at kigge
koden
> igennem, så det er en skrøne.

Mekanismerne er lidt mere indviklede end som så, Michael. Hvad angår
finansprogrammer er der en god sandsynlighed for at jeg eller andre jeg
kender vil kigge dem igennem, da det er "mit område". Så er det op til
de 99% der ikke har evnerne til at afgøre om de vil stole på mig eller
på en Damgård eller hvem der nu kommer med noget kode der ikke kan
checkes.

Men diskussionen har været der 100 gange før, så vi kommer nok ikke
videre.

--
Kaare Rasmussen           --Linux, spil,--        Tlf:        3816 2582
Kaki Data               tshirts, merchandize      Fax:        3816 2501