Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

----- Original Message -----
From: "Kaare Rasmussen" <sslug@sslug>
To: <sslug@sslug>
Sent: Monday, November 20, 2000 9:40 AM
Subject: Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

> For at sige det som det er: Du har efter min mening totalt misforstået
> Open
> Software. Det gør det tværtimod _sværere_ at lave spooky moduler, da
> brugerne principielt kan kontrollere sourcen.

Det er og bliver en gammel skrøne det der.
Den salgslinie med at det gør det svæere at lave fusk i programmer, og at
det gør det lettere at finde sikkerhedshuller er en salgslinie der lyder
godt overfor direktøren af et stort firma måske, men i realiteten er det
ubrugligt.

Jeg tror ikke at hverken du eller mange andre herinde gennemlæser 20.000
linier kode til et program for at se om der er huller i det, eller nogle
fuskede funktioner. Og 99% af alle folk har ikke evnerne til at kigge koden
igennem, så det er en skrøne.

- Michael