Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

> Jeg tror ikke at du vil finde nogle der vil still penge tilrådighed
> til a udvikle et stykke software som du har tænkt at give væk, folk

Finansieringen af prjektet skal jeg gerne tage med en eventuel
interesseret
investor. Men jeg kan da påpege, at allerede i dag er købssummen af
software en forsvindende del af et normalt firmas indtægter. Læs evt.
Raymonds "The Magic Cauldron".

> Et problem med Open softwaer ( teknisk ) er at det er "open" der er
simlhen
> for stor en risiko for at der er nogle der laver et mudul om til at
snuppe
> ører eller andet sjovt, som ikke sener vil kunne findes i de Audit
trails
> some all system har bygget in...

For at sige det som det er: Du har efter min mening totalt misforstået
Open
Software. Det gør det tværtimod _sværere_ at lave spooky moduler, da
brugerne principielt kan kontrollere sourcen.

--
Kaare Rasmussen           --Linux, spil,--        Tlf:        3816 2582
Kaki Data               tshirts, merchandize      Fax:        3816 2501