RE: [MISC] Regnskabsprogram til linux

>lidt forstand både på finansielle systemer og på
>open source,
>eller blot eventyrlyst nok til at satse på dette område? De hænger
>ikke på de >træer som jeg har kigget i 8-]

Kærer Kaare

Jeg tror ikke at du vil finde nogle der vil still penge tilrådighed
til a udvikle et stykke software som du har tænkt at give væk, folk
med mulighed for at invisterer i projecter gør det normal ikke for
egen regning men på vegne af en colitiv fund som del skal give et udbytte
der er stører en rente på en good opsparing, der er ikke penge i at
give noget væk, med minder det er for at blive "opdaget" og få et
godt Job,( lave chips ? )

Jeg sidder dagligt med SAP Navision Big O. og ander software pakker
til FMS systemer, de fleste bliver opbygget over database fra bunden
af, det er noget der er dyrt, men også normalt godt, hvis man har en ide
om hvad kunden vil have...

Et problem med Open softwaer ( teknisk ) er at det er "open" der er simlhen
for stor en risiko for at der er nogle der laver et mudul om til at snuppe
ører eller andet sjovt, som ikke sener vil kunne findes i de Audit trails
some all system har bygget in...

En god ide er at gører som Navision selve GL er lukket skal købes, men
viden om at koble muduler sammen, eller lave nye er "open" der skal stadig
betales, men når du er udvikler  kan du så lave hvad du vil og sælge det
til ander udvikler eller som pakker...

Hvis du mener din ide er god, start for egen regning, men paspå der er
ikke nogle der køber finans software fra "Benny" all vil have support
og finans data har en stor værdi selv de gamle

JOW