Sökes: Ansvarig för Linux Counter

Hej,

Jag har varit ansvarig för Sverige i Linux Counter sedan nästan
två år tillbaka och när jag anmälde mig som frivillig till detta
så såg min situation lite annorlunda ut.

Idag så lägger jag ner mycket tid på Plucker (dokumentläsare för
PalmOS) och kommer snart också att delta i ett projekt för Xerox
PARC där min del kommer att bestå av att porta Plucker från PalmOS
till Linux/StrongArm. Kommer att köra igång på allvar med detta så
fort jag fått en iPaq skickad till mig. Dessutom så deltar jag
sporadiskt i tre andra GPL projekt och försöker även att vara en
aktiv SSLUG medlem.

Så jag har bestämt mig för att lämna över ansvaret för Sverige i
Linux Counter till någon annan frivillig. Så om det finns någon
svensk SSLUG medlem som känner att detta skulle kunna vara intressant,
så kan ni väl kontakta mig. Det handlar inte om några krävande
arbetsuppgifter (såvida man inte vill delta i själva utvecklingen
av programvaran bakom Linux Counter), så om ni känner att ni skulle
vilja göra något för Linux, så har ni nu ett ypperligt tillfälle ;-)

Mvh,
/Micke