Re: [MISC] OT Domæneregistrering.

Hans-Henrik Andresen skrev:

> Jeg er ved at bestille et par domæner hos dk-hostmaster, men det er meget
> lang tid siden jeg sidst bestilte og mit script viker ikke mere.
>
> felt 0a skulle før indeholde fil-handle, men skal nu være reg-id, men hvad
> et det for et reg-id ? og hvor finder jeg det.

Der skal stå dit registrator id. Se
http://www.dk-hostmaster.dk/faq.shtml#registrant
følg linket til difo's regler. Der står hvordan du skaffer et
registrator id hvis du ikke har et. Prisen er nok stadig 5000kr.

Det hele er forklaret i reglerne, http://www.difo.dk/regler.html

> Er der nogen der kan hjælpe mig.

Der er et difo diskussionsforum på: http://forum.difo.dk

Jeg synes reglerne er OK.

Det er ærgerligt at der stadig er nogen der ikke har fået at
vide at difo lavede nye regler i foråret, og som trådte i
kraft pr. 1/1-2000, altså dem på
http://www.difo.dk/regler.html.

--
torben fjerdingstad        | GNU/linux-2.4.0-test5
sslug@sslug        | This email does not contain any patents