Re: [MISC] CC / WOL eller Teledanmark ADSL

> Det *kan* give problemer....kan også virke fint...kommer lidt an på
hvordan
> routeren har, hvordan vejret er samt hvornår du sidst kiggede i de gule
> sider....med andre ord det er ret tilfældigt <g>

Så er det da det der er galt, jeg kigger ofte i de gule sider, men vejret er
skod :(

Men hvad skal man så gøre.

set nat entry add 0.0.0.0/1 192.168.10.1/1
set nat entry add 0.0.0.0/2 192.168.10.1/2
set nat entry add 0.0.0.0/3 192.168.10.1/3
set nat entry add 0.0.0.0/4 192.168.10.1/4
set nat entry add 0.0.0.0/5 192.168.10.1/5
..
set nat entry add 0.0.0.0/99999 192.168.10.1/99999

/hha