Re: [MISC] CC / WOL eller Teledanmark ADSL

On Thu, Nov 16, 2000 at 12:46:19PM +0100, Hans-Henrik Andresen wrote:

> Det er sat :(

:( Jeg proevede det foest efter relativt lang tid, men det har virket
fint for mig.

> Kan man det ?? Og det er da også lige meget da min faste ip-adresse skifter
> :(

Tja. Jeg maa (paa trods af alle mine andre problemer) vaere lidt af en
lykkefugl mht. WOL. Mit faste IP har kun skiftet een gang efter jeg
trykkede paa 'fast IP'-knappen i forbindelse med opsaetningen af routeren
og jeg har faaet dem til at saette reverse-DNS op for mit IP. <..taenke..>
Jeg skal maaske lige specificere, at det reverse-DNS jeg taler om, er
et standard-ADSL-hos.wol.dk-agtigt svar, og ikke mit eget domaenenavn.
--
        Rasmus(sslug@sslug)

Are they taking DDT?
                -- Vice President Dan Quayle asking doctors at a Manhattan
                   AIDS clinic about their treatments of choice, 4/30/92
                   (reported in Esquire, 8/92, and NY Post early May 92)