Re: [MISC] CC / WOL eller Teledanmark ADSL

On Thu, Nov 16, 2000 at 12:30:17PM +0100, Hans-Henrik Andresen wrote:
> Hej,
>
> Jeg er den 'XXX' ejer af ADSL hos WOL, men der er MANGE problemer med min
> router, jeg kan ikke køre
> services IND mod min server, både ssh, telnet, vpn og ftp 'falder ud' efter
> en connection har været i brug i 20 minutter's tid.

Dette er forsvundet for mig efter at jeg har sat TCP negotiation op
til 3600. Jeg er ikke sikker paa hvorfor, men OK: Det virker. <shrug>
Proev det.

> Jeg har også problermer med at 'komme i kontakt' med WOL's kundeservice, jeg
> har forsøgt med email, fax og anbefalt brev, men der er ikke 'hul igennem'.

Heh. Det eneste jeg har faaet til at virke har vaeret telefonopringninger.
Og en enkelt gang en fax til et intern nummer deres helpdesk gav mig da
jeg skulle have sat reverse-DNS op paa mit IP.
--
        Rasmus(sslug@sslug)

"The glass is not half full, nor half empty. The glass is just too big."
  --Anonymous