OT Domæneregistrering.

Hej,

Jeg er ved at bestille et par domæner hos dk-hostmaster, men det er meget
lang tid siden jeg sidst bestilte og mit script viker ikke mere.

felt 0a skulle før indeholde fil-handle, men skal nu være reg-id, men hvad
et det for et reg-id ? og hvor finder jeg det.

dk-hostmaster har været så behjælpelige at sende mig et link til deres faq +
regelsæt og det hjælper mig ikke meget.

Er der nogen der kan hjælpe mig.

Med Venlig Hilsen
 ("\''/").__..-''"`-. .         Hans-Henrik @ndresen
 `9_ 9  )   `-. (    ).`-._.`)  Project Engineer
 (_Y_.)' ._   ) `._`.  " -.-'   Pine Tree Systems
  _..`-'_..-_/ /-'_.'           Damhaven 5d
(l)-'' ((i).' ((!.'             7100 Vejle
                                email: sslug@sslug