Re: [MISC] Palm programmer til Linux

Kim Schulz <sslug@sslug> writes:

> jeg har lige fået mig en lækker Palm Vx med modem og hele svineriet, og
> vil derfor gerne have noget Linux software der kan kommunikere med den.

Jeg skrev "apt-get install pilot-link" da jeg fik min IIIx. Fint
program, intet generende GUI (om det er der ved jeg ikke, men det
generer i det mindste ikke). Backup, instalation af programmer, og
hvad man nu ellers har brug for.

Men som Jon siger, husk at tage backup af din backup, hvis du sletter
din harddisk.

Genial sig. Jeg tager også lige en flaske:

Aleph-null bottles of beer on the wall,
Aleph-null bottles of beer,
You take one down, and pass it around,
Aleph-null bottles of beer on the wall.

--
"If I had been brought up in a different time [...] perhaps I'd
 be totally comfortable in ML and would find C unsafe, a little