Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

On Tue, Nov 14, 2000 at 23:35:50 +0100, Martin Wahlén wrote:

> Jag har en fungerande CP/M maskin med 8" diskettläsare. Vad var det för
> maskin du hade?

Mit hjemmebyggede system (med televideo 950 terminalkoder)
Jeg har dog spekuleret på at bygge et 8" drev på PC'en,
da med 22disk kan man sætte det op til at læse de fleste
cp/m diketter (5.25" og 8").
Floppy formater var desværre det mest ikke-standardiserede i CP/M,
og ikke nok med det så fandtes både 100tpi og 96tpi 5.25" drev ....

Men jeg vil hellere bruge tiden på noget at lave noget nyt end at
bikse videre med det gamle compas-system.

Men kildeteksten har jeg nu fundet på en backup
så det bliver ikke nødvendigt med et 8" drev :)

--
Frank Damgaard