Re: [MISC] Palm programmer til Linux

On Tue, 14 Nov 2000, Kim Schulz wrote:

> hejsa
> jeg har lige fået mig en lækker Palm Vx med modem og hele svineriet, og
> vil derfor gerne have noget Linux software der kan kommunikere med den.
>
> Er der nogen der har erfaringer med den slags? Hvad er hot og hvad er
> not. ?

Plucker -> Offline websurf. Og det er i høj grad lavet
af Mickael Nordström aka. <sslug@sslug>
Det er et hit! Open Source :-)))))

Ellers se palgear.com og palmpalm.com

Gnome og KDE har sync programmer - det er nødvendigt.

"You don't win a battle by asking, `Will we win?'
You win it by doing your best to win" - Richard M Stallman

LinuxKonference i København: http://LinuxForum.dk/