Re: [MISC] Basisbank

Poul-Erik Andreasen skrev:

> Jeg har for nyligt medelt basisbank at jeg ikke kunne benytte dem da jeg
> bruger Linux. De svarede at de ARBEJDER PÅ SAGEN!!! og at jeg kunne
> tilmelde mig information service så ville jeg få besked.

Det sidste jeg hørte var at de var ved at læse statistikker, for
at beslutte om de overhovedet gad supportere Linux. Jeg ved ikke
hvad det er for statistikker.

Man skal ihvertfald ikke regne med noget.

--
torben fjerdingstad        | GNU/linux-2.4.0-test5
sslug@sslug        | This email does not contain any patents