INSTALL-fest

Hej

Jeg har været kastet over et lille projekt med at sætte
en maskine op som firewall/server, hvilket jeg mente
jeg havde styr på.
Men nu har jeg læst side op og side ned her på SSLUG,
og har fået en masse nye ting at tænke på m.h.  til
sikkerhed; så mange, at jeg ikke ved hvad jeg skal
stille op.
Hvornår er der planer om en ny INSTALL-fest?
Er det muligt, at jeg sætter min maskine op "på bedste
vi", hvorefter den bliver kigget i "sømene", samt givet
nogle gode råd om installationen!?

Kjeld

Kjeld Vang Larsen
Absalonsgade 23-2-5