Re: [MISC] Tidsregning. (Var: [MISC] Regnskabsprogram til linux)

Christian Hemmingsen <sslug@sslug> writes:

> Og hvad så, det her er sslug.misc, jeg kan gå lige så OT som jeg lyster. Det
> her sq ikke den første tråd nogensinde der er gået OT.

Det Michael forhåbentlig hentyder til at er diskussionen ikke passer til
overskriften. Det er dårligt, fordi det betyde at folk der er
interesserede i regnskabsprogrammer kommer til at spilde tid på vores
årsskiftediskussion, og fordi der kunne være folk der var interesserede
i vores diskussion der ikke opdager den fordi de ikke interesserer sig
for regnskabsprogrammer. Der kan dog ikke herske tvivl om at sslug.misc
er den af SSLUG's lister denne diskussion hører hjemme på.

Henrik

--
Henrik Grove --- sslug@sslug --- http://www.diku.dk/students/grove/
Fordelen ved Windows er, at man ikke behøver foretage