OT:Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

> men det er det ikke. Vi bruger titals systemet, og i det system er langt
> det mest interresante naarder laegges en til 9, og man faa x9 eller som
> fra 1999 til 2000.
> Yderligere argument
> 90'erne startede ikke i 91, men i 90
> Det er ganske muligt at vi ikke havde noget aar 0, men det er ret let at
> indfoere det hvis vi vil. Desuden er det kun i den vestlige verden at vi
> bruger det system, i den arabiske verden bruger de et andet, og ligeledes
> hos kineserne der bruger et 3.

Tjaa og i virkeligheden så er vi flere dage ved siden af pga.
reformationen tilbage i 1752 (ca den 3 sep.)
sslug@sslug kim]$ cal 9 1752
   September 1752
Su Mo Tu We Th Fr Sa
       1  2 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

nåja eller også er vi ikke.... Det er svært at vide, men jeg går stadig
ind i et årtusinde den først i et år, og jeg tæller også kun til 100 ved
at bruge tallene 1-100.
Vi har jo kun 1. år f.kr.f. og 1. år e.kr.f. ikke andet.

Men sådan er der jo så meget :o)

Later......
Kim

--
You can tune a piano, but you can't tuna fish.

You can tune a filesystem, but you can't tuna fish.
		-- from the tunefs(8) man page