Re: [MISC] Freemoney (was:Regnskabsprogram til linux

On Sat, 11 Nov 2000, Kim Schulz wrote:

> WOW spændende projekt... det må jeg lige se lidt mere på her i det
> næste årtusinde.

Ja ik! :)

> Der mangler måske lidt overblik over hvad der er hvad osv.

Ehem, ja. Der mangler nok at få opdateret noget på det.
Det er skrevet, men skal altså lige ud også.

> Er den der mailliste offentlig endnu?

http://sourceforge.net/mail/?group_id=5101
På engelsk, så vores australske ven kan følge med.

http://schou.dk
jvf. Dansk Sprognævn skal bh staves med små bogstaver (minuskler)