Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

Hans Schou wrote:

> Det er jo ikke meget :)

> Tjah, det vigtigeste er at have datagrundlaget i orden.

> Du er hjertelig velkommen til at lave en grafisk frontend
> til http://www.freemoney.org/
> Check out the CVS
> http://cvs.sourceforge.net/cgi-bin/cvsweb.cgi?cvsroot=freemoney
>
> Datagrundlaget er så meget i orden som det kan blive, så der skal _bare_
> en præsentation oven på.
>
> Et regnskabsprogram er en større ting, og der er flere kuldsejlede
> projekter out there.

WOW spændende projekt... det må jeg lige se lidt mere på her i det næste
årtusinde.
Der mangler måske lidt overblik over hvad der er hvad osv.
Er den der mailliste offentlig endnu? jeg kan ikke rigtigt finde den
nogen steder.

MVH
Kim (der stadig mener at årtusind skiftet er ved indgangen til år 2001)
--
Some men are born mediocre, some men achieve mediocrity, and some men
have mediocrity thrust upon them.