Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

On Sat, 11 Nov 2000, Kim Schulz wrote:

> Hvor stort et program drejer det sig om?

Det er jo ikke meget :)

> Jeg tænker bare på at det nok næsten ville være lettere at skrive
> programmet om i et mere anvendt sprog (c/c++)

Tjah, det vigtigeste er at have datagrundlaget i orden.

> På den måde ville det også være lettere for andre at lave grafiske
> frontends etc. til det, hvis man har lyst til den slags.

Du er hjertelig velkommen til at lave en grafisk frontend
til http://www.freemoney.org/
Check out the CVS
http://cvs.sourceforge.net/cgi-bin/cvsweb.cgi?cvsroot=freemoney

Datagrundlaget er så meget i orden som det kan blive, så der skal _bare_
en præsentation oven på.

Et regnskabsprogram er en større ting, og der er flere kuldsejlede
projekter out there.

http://schou.dk
jvf. Dansk Sprognævn skal bh staves med små bogstaver (minuskler)