Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

Anders Melchiorsen skrev:

> Poly Pascal er skridtet mellem Compas og Turbo, og Poly Pascal findes
> til DOS. Måske kan din Compas source oversættes af en Poly Pascal
> compiler?

Ja. Jeg tror bestemt poly pascal kan forstå compas programmer
uden problemer. Jeg mener bestemt jeg har en ppas CCP/M udgave
liggende på min Partner (RC750). (Er der forresten nogen der
har fået den til at køre IP?).

Kan emulatoren køre concurrent cp/m programmer?

DOS programmer var slemme til at gå uden om styresystemet.
Det er nok ikke stort bedre med CP/M programmer, selvom
CP/M hardwaren ikke var lige så standardiseret som PC'en.

--
torben fjerdingstad        | GNU/linux-2.4.0-test5
sslug@sslug        | This email does not contain any patents (I hope)