Re: [MISC] Regnskabsprogram til linux

On Fri, Nov 10, 2000 at 12:25:22 +0100, Emil S Hansen wrote:

> GNU Cash skulle være velegnet til en lille virksomhed. Omkring samme
> målgruppe som Quicken så vidt jeg har forstået.

Jeg syntes bestemt ikke GNU Cash er det man ville forvente
af et dansk regnskabspårogram (kontoplan og posteringer)

Men der er også www.linux-kontor.de, men endnu er der vist lang vej :(

Navision kan købes i en SCO udgave der virker med linux,
og hvis nok efterspørger linux, så ville de overveje en linux
version (da det vist var relativt let at lave.....)

Gratis er der vist ikke noget , og havde jeg tid så lavede jeg et selv,
indtil videre bruger jeg mit gamle CPM-program jeg lavede for 20 år siden
(kører pt. i en cpm/z80-emulator i en dos-emulator under linux....)

--
Frank Damgaard