Pølsemanden

Jeg har lige fået mit livs første kradser. Mens jeg stod og spiste den,
kom et par andre kunder. De anede intet om EDB, så jeg fortalte dem lidt
om Linux.

Ikke så snart jeg havde sagt Linux, begyndte pølsemanden at remse op:

* Det er gratis
* Det kan hentes over nettet
* Der er mange til at udvikle det
* Det opdateres hele tiden