Re: [MISC] Man går psykisk ned, hvis man arbejderhjemme

Topic er noget vroevl.
Man gaar ned hvis man isolerer sig fra andre mennesker, men det behoever
man ikke at goere bare fordi man arbejder hjemme.

> Det er åbentbart farligt at sidde hjemme og udvikle Open Source.

Hvordan kommer du frem til open source ??
Hvad har det lige med artiklen at goere ??
Det staar ikke naevnt en eneste gang.

> "Der er negative sider ved hjemmearbejdet, og vi har set eksempler på
> folk,
>  der er gået psykisk ned på det, fordi de ikke har menneskelig kontakt."
> http://www.computerworld.dk/Vis_artikel_til_udskrift.asp?ArticleID=8655

Jeg kan finde de foerste 100 exempler paa mobning paa arbejdspladsen, som
ikke sker derhjemme, saa ergo arbejde er farligt.

ion++