Re: [MISC] Rabatterbjudande på kort för inbyggd linux till medlemmar i SSLUG

Hans Schou skrev:

> Det er også væsentligt at Axis fortalte om gcc og embedded Linux ved et
> SSLUG møde d. 5/10 2000.
> http://www.sslug.dk/adict/mgroup.php#200010050SSLUG?showfuture=0&organizer=SSLUG

> Bedst er det vel nok om den slags bliver videresendt fra bestyrelseslisten
> fremover.

Til sslug@sslug

Det var et interessant tilbud, som jeg var glad for at se.

Jeg er ellers ikke tilhænger af indkøbsforeninger. F.eks. synes
jeg det var for galt dengang jeg modtog en snail-mail fra FDM
på FDM papir, som udelukkende indeholdt et rabattilbud på briller.

(FDM = Forenede Danske Motorejere).

--
torben fjerdingstad        | GNU/linux-2.4.0-test5
sslug@sslug        | linux får den op og stå