Re: [MISC] Rabatterbjudande på kort för inbyggd linux till medlemmar i SSLUG

On Tue, 7 Nov 2000, Ole Tange wrote:

> Jeg vil blive meget ked af det, hvis dette bliver starten på et skråplan,
> der kan føre os hen, hvor alle, der tilbyder SSLUG rabat, kan få lov at
> sende reklamer på vore lister.

Så lad os oprette sslug@sslug een gang for alle og dedikere den
til reklamer.

> Om folk reklamerer i deres 4-linjers .signature er deres egen sag. (Der er
> sågar folk, der _sælger_ reklameplads i den *tsk*tsk*).

Jeg synes det er værre med dem der benytter sig af det :-)

> Ja. Så er der ingen tvivl om, at vores bestyrelse har accepteret reklamen.

Kald det en moderator. Det synes jeg er i orden. Axis er en Linux
relateret virksomhed som har holdt foredrag i SSLUG om det produkt der
bliver tilbudt, så helt far out er den ikke. Men klart, det skal ikke tage
overhånd.

Annonce:
 Bekæmp spam, besøg http://ole.tange.dk/spamsag/ nu!!!
Køb annonceplads her en uge: DKK 20,00