Power down under RedHat 7.0

Hej sslug'er

Jeg har lige opgraderet min rh6.2 til rh7.0 og oversat en kerne ud fra min
gamle konfigurationsfil og nu vil maskinen ikke længere slukke når jeg
lukker ned.
Under 6.2 kunne jeg under kernekonfiguation vælge vælge "Power down after
shutdown", men den option er åbenbart fjernet.
Jeg forestiller mig at det ikke længere er en option, der skal oversættes
ind i kernen, men hvordan får jeg så maskinen til at slukke "af sig selv".

Thomas