Re: [LOCALE] DSDO til OOo

On tor, 2007-06-28 at 09:54 +0200, Jacob Sparre Andersen wrote:
> Den primære opgave er at lave en korrekt opsætningsfil til
> den aktuelle udgave af OOo's stavekontrol.

OK, men det går jeg ud fra ikke er det helst store problem. Hvis jeg
kigger på DSSO ser det overkommeligt ud.

> Derudover formoder jeg at der skal laves nogle fiduser,
> sådan at nogle ord får tildelt særlige flag der beskriver
> hvordan de bruges i sammensatte ord.

Ja det lyder rigtigt. Jeg går ud fra det nemmeste sted at putte det ind
er samme sted som du genererer de øvrige flag. Jeg kunne ikke lige lure
om og i så fald hvor dit script til at generere Myspell ordbogen ligger?
Er det ikke online, eller er jeg blind?

> Ordlisten findes både i rå form og affikskomprimeret.
> Affiksreglerne findes i ispell-format i ispell-udgaven af
> DSDO (»ispell-da«-pakkerne).

Aha. Jeg går ikke ud fra det er noget der behøver at blive ændret
væsentligt på i forbindelse med sammensatte ord.

--
Regards Martin Leopold.
Dept. of Computer Science, University of Copenhagen