Re: [LOCALE] DSDO til OOo (Was: Stavekontrolden vs. DSDO)

Hej Jacob.
Af den efterfølgende diskussion ser det ud til, at det største problem
er en som kan hjælpe. Selv om du måske ikke selv har en interesse i at
implementere scriptet, lyder det som om du er ret godt inde i hvad det
er der skal foregå.

Kan du måske ikke beskrive din opfattelse af, hvad der skal gøres for at
omforme DSDO til OO?

On Mon, 2007-06-25 at 19:36 +0200, Jacob Sparre Andersen wrote:
> Det tvivler jeg på.  Vi har tidligere kunnet levere en
> acceptabel, affikskomprimeret ordliste til OOo.
>
> De oplysninger om hvordan ord sammensættes, der efterhånden
> er samlet i DSDO kan nok oven i købet gøre at Hunspell vil
> kunne fås til håndtere sammensatte ord bedre end [AI]spell.

Jeg prøvede at kigge lidt på DSSO.se og så vidt jeg kunne se var der en
del ligheder til DSDO's format. Måske kunne man tage udgangspunkt i det
DSSO's script?

--
Regards Martin Leopold.
Dept. of Computer Science, University of Copenhagen