Re: [LOCALE] DSDO til OOo

Lars Aronsson <sslug@sslug> writes:

> OOo), och OOo ser ingen nytta med att kontakta dig (för du
> framstår som en GPL-fundamentalist).

Jacob er ikke GPL-fundamentalist (det ville i hvert fald være noget
nyt), han siger bare at licensen nu engang er GPL, men glemmer at
forklare hvorfor det ikke kan ændres.

Problemet er at der er så mange bidragsydere at
det er uoverkommeligt at kontakte dem alle for at få tilladelse til at
ændre licensen, og for at gøre det helt umuligt er der bidragsydere som
vi kun har navnet (hvis vi overhovedet har det) på.

> Jag kan inte ta mer initiativ, för jag är inte dansk.  Jag har
> fullt upp med att kommunicera mellan OOo och Göran Andersson
> rörande den svenska DSSO.  Nu krävs det att någon annan dansk tar
> initiativet och kommunicerar mellan OOo och Jacob.

Det er der vist ikke nogen pointe i med mindre OOo lærer at acceptere at
DSDO *er* under GPL og en anden er villig til at lave arbejdet.

.Henrik

--
IQ er et tal med lige så god anvendelseværdi som BogoMIPS.
                                                  -- citat Peter Makholm