Re: [LOCALE] Stavekontrolden vs. DSDO

On Fri, 2007-06-22 at 21:42 +0200, Jacob Sparre Andersen wrote:
> Det ser ud som om vi bør indstille distributionen af DSDO i
> OOo-format, og overlade det til andre at pakke DSDO til OOo.

Det lyder så drastisk igen! Ville det ikke være bedre at kigge lidt på
måske at få DSDO til at fungere (endnu)bedre med Hunspell/MySpell?

Jeg har ikke nogen idé om hvordan de forskellige formater er indrettet,
men er der nogen tekniske problemer i at outputte DSDO i et format til
Hunspell, som gør brug af de funktioner som Hunspell tilsyneladende[¡]
har?

[1] http://www.stavekontrolden.dk/main/vejledning/FAQ

--
Regards Martin Leopold.
Dept. of Computer Science, University of Copenhagen