Re: [LOCALE] Ny version (2.6) af dte

Henrik Christian Grove skrev:

> Jeg har før nævnt mit dte-program, som bruges til at effektivisere
> ens DSDO-TJEK-arbejde. Det er "løbende" (men af og til langsomt)

... men sikkert ...

> blevet forbedret,

Jeg har kørt med de forskellige beta-udgaver i et stykke tid.  Det
kører rigtig godt, og det nye system til at håndtere bøjningsmønstre
er ganske lækkert.

Jeg kan kun anbefale folk der læser korrektur på DSDO per e-post at
tage et kig på programmet.  Det tager lidt mere tid end bare at sætte
plusser og minusser, men i mængden af ord man får korrekturlæst tjener
man rigeligt tiden ind.

Jacob

PS: For folk der har lyst til at brygge deres eget
    korrekturlæsningsværktøj sammen, kan det måske være interessant at
    vide at man fra <http://da.speling.org/random_words/> kan få 42
    tilfældige ord til korrekturlæsning.  E-post er stadig den eneste
    vej til at aflevere korrekturbeskederne, men det er en mangel jeg
    vil prøve at få taget mig sammen til at få rettet op på.
PPS: Ja, det ovenstående burde måske have været i en besked for sig.
--
"This page inadvertently left blank."