Ny version (2.6) af dte

Jeg har før nævnt mit dte-program, som bruges til at effektivisere ens
DSDO-TJEK-arbejde. Det er "løbende" (men af og til langsomt) blevet
forbedret, og efter i lang tid at have omstrukturet koden og kaldt den
nyeste versioner for 2.6~betaN, har jeg besluttet at det var på tide at
stabilisrere det. Derfor tilføjede jeg en ny mulighed og rettede
versionsnummeret til 2.6![1] Nye muligheder betyder også et behov for
opdateret dokumentation, så den har jeg også pillet i, den findes på
  http://www.sslug.dk/~grove/dte/
(fans vil bemærk at der er kommet en / i slutningen af url'en, jeg har
flyttet tingene så måske er der et bogmærke der skal opdateres).

.Henrik

[1] Det var ret stabilt og den nye kode er også
afprøvet, så det er ikke så slemt som det lyder.

--
"Jeg kan godt se at med Gentoo som alternativet, så kan Windows ikke
være så slemt."					-- Jacob Sparre Andersen