Re: [LOCALE] Oversættelse af GStreamer

[...]

[...]

> behold stream:
>
> "Elementet har ikke implementeret håndtering af denne stream."

Jeg er uenig. Jeg ville kalde det for en strøm, muligvis en datastrøm.
Det er jo lige nøjagtigt det det er. Og et dansk udtryk gør det
lettere at arbejde med ordet under bøjninger, f.eks. "Luk
[data]strømmene?" vs. "Luk stream'ene?". Ordlisten har da også kun
ordet "strøm", endda med en stjerne.

"Streaming" er lidt sværere at have med at gøre, men mon ikke nok vi
kan finde på noget, især hvis vi får lidt kontekst?

--
Ole Laursen
http://www.cs.aau.dk/~olau/