Re: [LOCALE] Oversættelse af GStreamer

Jens Heinrich Nielsen skrev:

behold stream:

Havde jeg egentlig også tænkt mig, men normalt er det jo at foretrække at 'alt' er oversat.

"Elementet har ikke implementeret håndtering af denne stream."

eller på bedre dansk: "Elementet kan ikke håndtere denne stream."

Stream og streame er svært at oversætte uden at ødelægge meningen. Personligt ville jeg nok finde et andet ord at bruge end "element".

Enig - jeg har bare det 'LILLE' problem, at dette er (håber jeg udtrykker mig forståeligt) det bagvedliggende program, hvor man som bruger har en brugerflade foran, så hvordan ser jeg sammenhængen her?
Jeg er ikke helt klar over hvad det er for elementer der er tale om? derfor 'konsulterer' jeg den svenske.

--
mvh Mogens Jæger