Re: [LOCALE] sammensætning af ord

On Tue, 2004-08-03 at 23:48, Anders Bo Rasmussen wrote:

> Hvis det er til at finde ud af er det nok det smarteste. Ellers skal du
> huske at lave ændringen i ispell, hver gang du opdaterer ordbogen.

Jeg er sådan set frisk nok på en quick-and-dirty løsning. Jeg har
forsket lidt i det. På min maskine er ispell bare en front-end for
aspell.

Jeg har fjernet run-together, fra opsætningsfilen og nu virker ispell
kommandoen efter hensigten. Men det ændrer ikke på opførslen i emacs.
Jeg tror jeg har fundet den .el-fil, som skal rettes.

Skal man gøre noget for at ændringen træder i kraft? Noget med en
.elc-fil, der skal laves?

mvh.
  Anders

--