Re: [LOCALE] sammensætning af ord

Anders Bo Rasmussen skrev:

> Er der nogen måde jeg kan slå sammensætningen af ord fra i aspell og
> ispell.

Ja, for nogle uger siden fandt jeg et sted hvor jeg kunne vælge om jeg vil
bruge ispell, eller aspell, og der kunne jeg vælge om sammesatte ord fra /
til.

klik på "stjernen nederst til
venstre"->System->Konfiguration->KDE->Komponenter->Stavekontrol

Jeg bruger Aspell, da jeg synes jeg fandt ud af at det giver de bedste bud
på hvordan ordet skulle have været stavet.

BTW så er det meget svingende om KMail/KNode rødunderstreger forkert stavet
ord, eller ikke gør.

--
Med venlig hilsen       Ivar Madsen
Jeg har lavet en ny hjemmeside http://milli.dk/