Re: [LOCALE] sammensætning af ord

> Ispell:
> =======
>
> Hvis du undlader at give `ispell` kommandolinjetilvalget
> "-C", burde det ikke selv forsøge at gætte sammensatte ord.
> Problemet med Ispell er modsat Aspell at man her ikke kan
> sætte en fornuftig standardindstilling for hvert enkelt
> sprog.

Det er jeg ikke sikker på du har ret i. I /usr/lib/ispell/dansk.aff står
der 'compoundwords on' som burde betyde at standardindstillingen for
dansk er at tillade sammensatte ord. Manualsiden for ispell antyder at
det kan slås fra med -B, men det har jeg ikke prøvet.

.Henrik

--
Linux overalt! - og det kan kun gå for langsomt!