sammensætning af ord

Er der nogen måde jeg kan slå sammensætningen af ord fra i aspell og
ispell. Jeg så under mit speciale, at der var stavefejl, som ikke blev
fanget, da de tilfældigvis var sammensætninger af to ord, man ikke kunne
sætte sammen. Alternativt vil jeg foreslå at lave to "sprog" i pakkerne.
Således at man kan vælge mellem "dansk" og "dansk, jeg kan godt selv
finde ud af at sammensætte ordene" (måske den skulle kaldes dansk2).

--
41 6E 64 65 72 73